#1 Univited Guest  

02.04.2019

- Cŕŕŕŕŕŕn! - Ozvalo sa zvonenie zvončeka z chodby. - Idem po to, za chvíľu som späť. - Povedal George a odišiel smerom k vchodovým dverám. Zabuchol za sebou dvere a odišiel smerom k parkovisku. - Kam vlastne išiel? - spýtala sa ma Aly. - Asi pred pol hodinou objednal pizzu, asi len išiel po ňu. - Vypol som telku a ľahol si na gauč. V izbe ostalo ticho. Aly sa na mňa pozrela a v jej očiach bolo vidieť, že je vystrašená. Cez otvorené okno bolo počuť ako sa niekto blíži k domu. Rýchlo som vyskočil, zavrel okno a pozrel som sa cez kukátko von na Georga. Už sa blížil dnu. Otvoril som mu dvere a rýchlo ich za ním zase zavrel. Zrazu sa ozval buchot. - Hej! Dan! George! Otvorte tie dvere. Hah. Vieš predsa čo som ti vravel. No tak, otvor, lebo tie dvere vykopneme! - Aly, bežte do obývačky! - Povedal som a ešte viac som zabezpečil dvere. Rýchlo som sa rozbehol za nimi. - Strácam trpezlivosť, chlapi, vyvaľte tie dvere! - Kričal na mňa mužský hlas spoza dverí. - Nemáte kam ujsť! - Dvere sa pomaly začali lámať. Drevo pukalo a malé čiastočky lietali po chodbe. - George, Aly! Rýchlo vybehneme zadným oknom! - navrhol som a ihneď som bežal do Kuchyne. - Vzadu mám štvorkolku! - oznámil George. Otvorili sme okno a vyliezli von na záhradu. Pomaličky sme prešli vedľa domu k Georgovej štvorkolke. Skrčili sme sa za ňou a čakali kým sa im podarí dostať do domu. - Nechal som tam našu pizzu. - poznamenal George. - Na to teraz nieje čas, aha, už vchádzajú dnu. Máme šancu! - povedala Aly, vzala Georgovi kľúče z ruky nasadla na štvorkolku. Naštartovala- Poďte! - zakričala na nich Aly. Nasadli sme. Aly naštartovala motor. - Hej! Tam sú! Dofrasa! Rýchlo, za nimi! - kričali za nami. Nasadli na svoje bicykle a snažili sa nás dobehnúť. - Aly, smer základňa! - povedal som. Strašne mi odľahlo, keď som zistil, že nás prestali naháňať. Po chvíli sme došli k našej "pevnosti" alebo teda "základni", ktorá bola umiestnená asi kilometer od Georgovho domu. Bol to menší bunker spolu s domom na strome. - To vám ale trvalo! - ozval sa Nick. Nick je niečo ako náš mini hacker. Dokáže sa dostať takmer všade a popri tom na nás dáva pozor a sleduje nás. Pokiaľ nieje s nami von, je v podstate dispečer. Svoje mini kamery stihol rozložiť už po jedne štvrtine nášho mesta. - Tí čo sa k vám snažili dostať, boli z LC gipsy-gangu. George, pamätáš ako si minulí rok vzal tú sošku čínskej mačky? Bola to niečo ako ich skrýša drog. Nevieš náhodou, kam si to dal? - náhlivo sa pýtal Nick. - Kámo, takéto veci si ťažko rozpamätám. Prepáč, ale, fakt netuším... - odpovedal George. Chytil palicu a začal s ňou robiť nejaké triky. Aly a ja sme prešli do hlavnej miestnosti v dome na strome. Mala by som už ísť domov, mama mi volala už pred dvoma hodinami. - povedala Aly. - Vezmi si toto, vyrobil som to pre prípad núdze, na obranu je to celkom dobré! - povedal som a podal som jej elektrický prsteň. - Vďaka, no, už budem musieť ísť, majte sa! - Usmiala sa a odišla. - Čau! - Uvidíme sa neskôr! - Odzdravili sme sa jej. Sadol som si do pohovky ktorú sme tam mali už minimálne štyri roky. Rozmýšľal som prečo tú sošku tak veľmi chceli. Nechcel som veriť, že by robili takéto veci pre hŕstku tabaku. - Volal som otcovi, povedal som mu, že idem spať ku kamarátovi, takže dnes spím tu. - oznámil Nick. - Fajn, ok, tak tu budem aj ja. - povedal som mu a išiel som si ľahnúť dole do bunkru na starý matrac. Nick zavrel počítač a o päť minút už bol v bunkri. Tu dole to ešte len upravujeme. Zatiaľ sú tu len štyri matrace a zopár poličiek. George mal v pláne sem natiahnuť elektrinu, no zatiaľ sa mu do toho moc nechce. Nick si ľahol na matrac a zhasol svetlo. Kedže bol bunker vsadený z polovice do kopca, bola tam celkom veľká zima. Za toto sa na Georga hnevám. Keby sem tú elektrinu natiahol, nemuseli by sme tu mrznúť pod kúskami deky.

Ráno som sa zobudil na to ako sa Nick rozčuľuje vo vedľajšej izbe bunkru. - To nieje možné! Nie, nie, nie ,nie! Ako? - Nervózne sa rozkrikoval Nick. - Nemohol by si byť potichšie? Ja som ešte pred chvíľou spal... - rozospato som vyčítal Nickovi jeho ranné vystrájanie. - Ukradli mi disk! Chápeš? Niekto mi zobral môj disk! Haaah! George! Vstávaj! Kde je môj disk? - rozčúlene sa pýtal Nick. - Č-čo? Aký disk? - nechápavo sa pýtal George. - Keby si nebol taký lenivý a natiahol sem tú elektrinu, mohli sme tu už dávno mať bezpečnostný systém! Ale nie, ty radšej budeš jesť pizzu a hrať video-hry. - Nick prešiel do domu na strome, sadol si na zem a oprel sa chrbtom o stenu. Vstal som a prešiel som za Nickom hore. Podišiel som k nemu. - A čo tak kamerové záznamy? Tu hore kamery predsa sú. - Nie, nič tam nieje, už som to pozeral. - Smutne mi odpovedal. - Čo všetko bolo na tom disku? - Aby som ti to tak rýchlo zhrnul, všetko. Všetky plány, nápady, zložky s obrázkami, videami a ešte inštalátori programov. Mal som ich tam ako zálohu, pre prípad, že by sa mi tieto čo mám teraz pokazili. - Dodal Nick. - Oh, toho nieje málo. - Odvetil som. Nick sa postavil zo zeme a sadol si na stoličku. - Zavolám Aly. Poviem jej o tom čo sa tu stalo. - Ahm. - zahľadene do počítača povedal Nick. - nech príde čo najrýchlejšie a nech zoberie tie svoje dizajnové návrhy. Teraz sa budú hodiť. Zachytil som totiž páchateľa! - S radosťou povedal Nick. Pousmial sa a snažil sa prísť na to, ktorým smerom páchateľ ušiel. Zobral som Georgov mobil a hneď som volal Aly aby prišla do základne aj so svojimi kresbami. - Hej! Dan! Nevieš kde mám mobil? - Tu! Tu je. Volal som Aly, Nick má nejaký plán. Vravel, že asi vie kto mu ukradol ten disk. - Oh, aha, okej. - povedal George a lenivo prešiel do hlavnej miestnosti. Spravil si čaj a sadol si do kresla. - Dan, koľko je hodín? - Trištvrte na desať - Asi som trocha zaspal, nie? - zo smiechom povedal George. - Okej, idem dole nainštalovať elektrinu. Nick, spravím dole v bunkri malú dielňu. - Konečne sa do toho púšťaš! - odvetil mu Nick. Vymenil som si miesto na gauči s Georgom a on odišiel po úzkom rebríku dolu do bunkru. - Aké vybavenie máme? - pýtal sa ma Nick. - Myslím, že dva smoke blastery, jeden elektrický prsteň a asi dva plazmové skratovače. Z oblekov máme len jeden kompletný. - Dobre, myslím, že to postačí. - Ahojte! - Aly sa vyšplhala po rebríku a prišla k nám do hlavnej miestnosti. - Nick, povieš mi prosím ťa, o čo ide? Inak, tie návrhy mám. - dodala Aly a sadla si na zem. - No, dnes, v noci, pravdepodobne, niekto prišiel nám a ukradol môj hard disk. Moje kamery zaznamenali bohužiaľ len tmavú postavu s maskou pripomínajúcou čiernu Deadpoolovu masku. Išiel smerom na východ. - Kde ho posledný-krát zaznamenali kamery? - zvedavo som sa pýtal Nicka. - Niekde v parku. Tam som stratil stopu. - odpovedal Nick. - Aly, tie návrhy sa teraz zídu. George má v pláne vyrobiť zopár z nich. Budeme ich potrebovať... -


© Movin' Blocks 2018 - 2020 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky